Fliegl platformaanhanger DPW 210 BL Ultra

21 februari 2022

De zuid Duitse machinefabrikant Fliegl breidt haar assortiment getrokken transportwagens uit. Het Duitse familiebedrijf Fliegl bouwt al een ruim assortiment wagens, vanaf een laadvloerlengte van 5.40 meter tot 10 meter en optioneel uitschuifbaar tot 11,20 meter Deze worden geleverd als modellen met 2 assen en draaikrans, met 3 assen en draaikrans, als halfgedragen tandemwagen. Verder […]

Verder kunnen de Fliegl wagens voorzien worden van hydraulische ladingbeveiliging, met hekkens voor en/of achter of naar wens ook zonder hekkens.

Voor gewichten vanaf 8000 kg tot 24000 kg heeft Fliegl de gewenste wagen.
Zoals heel veel producten van het Duitse Fliegl zijn ook deze balenwagens volledig gegalvaniseerd!!

De bodem bestaat altijd uit gegalvaniseerde antislip profielplaten waardoor er ook geen water kan blijven staan op de bodem.

De wagens met ladingbeveiliging worden zo gemaakt dat u ook met geopende hek(ken) met de wagen kunt rijden.

Nieuwe 21 tons wagen!

Nieuw van de Duitse fabrikant is de Fliegl DPW210 BL Ultra!!

Deze 21 tons en 10 meter lange 3-assige wagen is een mooie en niet te zware oplossing voor het transport van kisten en balen.

Deze wagen heeft aan 1 zijde een vaste gegalvaniseerde ladingbeveiliging, en aan de andere zijde wordt de lading gezekerd door spanbanden welke door 1 hydraulisch frame op spanning worden getrokken.

De spanbanden kunnen een stukje oprekken, wanneer de balen overmaats zijn (geworden) geeft dat geen problemen met het sluiten van de zijkant!

Er kan met deze Fliegl wagen ook met geopende zijkant wel gestuurd en gereden worden op het land.

De wagen is voorzien van een stalen bodem, met opstaande randen aan de buitenzijde om het glijden van pallets/ kisten te voorkomen.

De wagens worden met (lastafhankelijke) luchtremmen, en altijd met een COC-document geleverd, naar uw keuze met 30 Km/h of 40 Km/h goedkeuring.

Als vanzelfsprekend is ook dit type wagen volledig gegalvaniseerd.

In de Benelux wordt Fliegl geïmporteerd door Ludo Pauwels en gedistribueerd door meerdere dealers.

Neem voor meer (dealer)informatie contact op met Tijs Pauwels : 0479/611026 of

tijs@ludopauwelsbvba.be